dinsdag 3 mei 2011

Een plaatje

Mijn eerste berichtje op dit blog begon ik met een tas met balletschoentjes erop voor nichtje Daniek. Deze week is neef Simon jarig hij wordt 6 jaar en is helemaal gek van wilde dieren en dan met name de olifant.  Nu wil het zo zijn dat ik het boek van Heleen Pinkster heb waar de wilde dieren in staan en ook een olifant. Vanwege het tijdsbestek heb ik gekozen voor het patroon met 1 schaartje.
Ik heb voor de tas donkerblauwe stof gekocht. De olifant is natuurlijk grijs en de stof erom heen zwart met wit gestreept. De naam Simon op een restje stof geborduurd en de tas is af. Hopelijk is Simon er blij mee. Woensdag gaat Mirjam bij oma en opa logeren en vrijdag gaat ze naar Simon dan kan ze het kado geven.

1 opmerking:

  1. Leuk Jannie jou maaksels,
    ik heb even bijgelezen n.a.v. je berichtje bij de quiltkletsers. Succes met de kado's!

    BeantwoordenVerwijderen