vrijdag 20 mei 2011

Net op tijd klaar

Morgen wordt Blauw Zwart F1 officieel kampioen. Als we morgen winnen van Zwart Wit uit Delden hebben we alle wedstrijden gewonnen.Tijd voor een feestje. Ik heb 6 handdoeken gekocht en de namen van de spelers er op geborduurd en natuurlijk het logo van Blauw Zwart.
Vanavond om 20.00u was ik klaar. Dan denk je misschien waarom op het laatste moment. Al eerder op deze blog heb je kunnen lezen van de thema week op school. Ik heb voor Ruben en Job en Mirjam boerenkleren zitten maken. Vanmorgen had ik weer quiltbee in Almelo en dat kun je natuurlijk niet overslaan. Toen ik thuis kwam hoorde ik dat vrienden een zoon hadden gekregen en die wilde ik natuurlijk direct gaan bewonderen. Vanmiddag tussen het borduren van de handdoeken door dus ook even op en neer om een klein kadootje te kopen en dat af te geven in het ziekenhuis.
Vanmorgen was de afsluiting van de thema week. Alle kinderen mochten verkleed naar school. Op school zijn allemaal groepsfoto's gemaakt. Voor dat Ruben, Job en Mirjam naar school gingen heb ik natuurlijk thuis ook nog even snel een paar foto's gemaakt.
Voor meer foto's van deze thema week kijk op de site van de school http://www.kluinveenschool.nl/
                                           
groepsfoto van Ruben
groepsfoto  van Mirjam

groepsfoto van Job
Op alle foto's staat de burgermeester van de gemeente Wierden. Vandaag werd op school het laatste toneelstukje van de leerkrachten op gevoerd en aan dit laatste toneelstuk deed de burgermeester mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten