donderdag 29 december 2011

van alle markten thuis

Vandaag moesten er eerst allerlei andere dingen worden gedaan voordat ik verder kon met m'n lapjes. Eerst boodschappen. Volgens mij heb ik alles in huis. Nu kan ik beginnen met de kast voor Mirjam d'r speelgoed. De planken liggen buiten op schragen. Ik heb er eerst gaatjes in geboord op de plek waar de planken komen.


Nu moeten alle planken naar boven en kan ik beginnen met in elkaar zetten. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik moet deze kast staand maken. Mirjam haar kamertje is te klein om de kast liggend te maken. Als de kast dan klaar is heb ik geen ruimte om de kast rechtop te zetten.


Probeer maar eens 2 rechte planken vast te houden en een liggende plank er tussen te schroeven. Dat lukt niet alleen. Eerst de onderste plank vast gemaakt. Ruben er bij gehaald, die moet de liggende plank vast houden dan kan ik schroeven. Samen is het gelukt.


De kast is klaar. Het speelgoed staat erin. De rotzooi is van de grond. Ook het een en ander weg gegooid.


1 opmerking:

  1. Heerlijk als alles is opgeruimd!
    Een hele leuke jaarwisseling en tot 2012!

    BeantwoordenVerwijderen