dinsdag 13 december 2011

Kerstpakket

Gistermiddag moesten we om 13.30u in Nijverdal bij KiFa zijn. De jaarlijkse gezellige middag. Het is iedere keer een verrassing wat we gaan doen. We hebben al eens een leuke krans gemaakt, zeepketting, een ketting voor ons zelf. We hebben ook wel eens lekker gefondued, een High Tea en kaas fondue. Deze keer reden we met auto richting Hellendoorn. We gingen een heel leuk winkeltje binnen en daar gingen we een workshop doen. Alles stond al klaar in de winkel. Het was bij "kado idee Annie" in Hellendoorn.


We gingen leuke rozen taartjes maken maar we begonnen eerst met een kannetje koffie of thee. Daarbij lag op een schaaltje een lekkere schuimbol en een stukje gevuld speculaas. Ondertussen werden de materialen op de tafel gelegd. We konden zelf de kleur kiezen van de bloemen, van de stekertjes en van de parels. De thee werd weg gehaald en vervangen door glaasjes met lekkere warme appelsap en een schaaltje stoofpeertjes.


Het was heel leuk en gezellig. We hebben ook nog een glaasje fris en lekkere hapjes gekregen. Voor dat we naar huis gingen kregen we van Margriet en Annie ook nog de mooie glazen schaal waar de taartjes op staan. Een leuke kerstattentie en een mooie afsluiting van het jaar.

  
Op dit moment ben ik heel druk met het maken van pakjes voor de secret santa. Jammer genoeg kan ik ze niet laten zien, de gene waar ik de kadootjes voor maak kijkt misschien wel op de blog en dan is het geen geheim meer. Vanmiddag had ik een van de kadootjes klaar en door Ruben werd het COOL genoemd. Ik moet nu nog 1 kadootje afmaken en dan kan het op de post.


Vorige week heb ik weer een leuke tas gemaakt. Deze keer voor Corjanne. Ze werd 7 jaar en kreeg deze tas met de post voor haar verjaardag.


1 opmerking: