zaterdag 24 december 2011

Bijna kerst

Vandaag de laatste bezigheden voor de kerstdagen. Volgende week wil ik mijn borduurmachine na laten kijken daarom vandaag nog snel een paar dingen geborduurd. Op de tafel had ik Albert z'n oude kofferplatenspeler gezet met daarop mijn favorite kerst LP.
Heerlijk.


Vanmorgen om half negen had ik de rollade al aan staan. Gelukkig hoefde ik vandaag geen boodschappen meer te doen. Gisteren het laatste binnen gehaald.

Job heeft mij geholpen met het maken van de Teramisu. Verder heb ik nog een kwark taart en cupcakes gemaakt. Op dit moment staan de stoofpeertjes nog op om mooi rood te worden.
Net nog even snel een siggy gemaakt dan kan die ook op de post.


Morgen mag ik het pakje van secret santa open maken. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat er in zit. Morgen wordt mijn verstuurde pakje ook open gemaakt, zal mij benieuwen wat ze er van vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten