donderdag 28 december 2017

Verder met mijn nieuwe naaimachine


Deze naaimachine heb ik nu 2 weken. Iedere keer is het weer een feestje om 'm te gebruiken.

In juli heb ik de vierdaagse van Nijmegen gelopen. Tijdens de training kreeg ik last van mijn rechter scheen. In die zelfde tijd zat ik ook veel achter de naaimachine, ik maakte kleding voor de musical Joseph. 
De stand van je voet bij het intrappen van je naaimachine pedaal of gaspedaal in de auto is niet goed voor de genezing van een scheenbeenvliesontsteking. Op advies van de fysio had ik een plank achter mijn pedaal liggen tijdens het naaien. De stand van je voet is dan beter. Bij deze naaimachine heb ik weer een ander voetpedaal dus mijn plankje werkte niet meer. Ik moest dus wat anders bedenken.


Vanmorgen de zaag, de hamer en spijkers gepakt en dit is het geworden. Het werkt.
Alleen dit pedaal kan ik normaal ook met mijn hak indrukken om het naaivoetje omhoog te halen. Die functie kan ik nu niet gebruiken. Maar daar was ik toch nog niet aan gewent. Eerst moet mijn scheenbeen beter worden. Als dat zo is haal ik het plankje weg en kan ik de hakfunctie wel gaan gebruiken.

Al een tijdje was ik bezig met een klein eenvoudig kerststalquiltje. Het kwam maar niet af. Begin december kreeg ik een hanger om een klein quiltje op te hangen. Het was iets beschadigd en een beetje krom. Mijn vader heeft het gelijmd en rechtgebogen. Het was een mooie hanger om mijn kerstquiltje aan op te hangen. Gisteren heb ik de kerstboom al op geruimd en nu is mijn kerstquiltje klaar.



2 opmerkingen:

  1. Mooie naaimachine.
    Beterschap voor je voet.
    Kerst quiltje is leuk
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiv-ziekte voor de laatste 3 jaar en had pijn die moeilijk te eten was en hoest zijn nachtmerries, vooral het eerste jaar. In dit stadium is het immuunsysteem ernstig verzwakt en het risico van het oplopen van opportunistische infecties is veel groter. Niet iedereen met HIV zal echter doorgaan met het ontwikkelen van AIDS. Hoe eerder u wordt behandeld, hoe beter uw uitkomst zal zijn. Ik begon met ARV om vroegtijdige dood te voorkomen, maar ik geloofde in God dat ik ooit zou worden genezen. Als een Hiv-octrooi adviseren wij om antiretrovirale behandelingen te nemen om onze kans te verkleinen van het verzenden van het virus naar anderen, een paar weken geleden kwam ik op zoek op het internet als ik informatie over Hiv-behandeling met kruidengeneeskunde kon krijgen, op mijn zoektocht zag ik een getuigenis van iemand die is genezen van Hiv haar naam was Achima Abelard en ander Herpes Virus patent Tasha Moore gaf ook getuigenis over deze zelfde man, genaamd Dr. Itua Herbal Center. Ik was ontroerd door de getuigenis en ik nam contact met hem op via zijn Email.drituaherbalcenter@gmail.com We praatten en stuurde me een flesje kruiden Geneeskunde Ik dronk het zoals hij mij opdroeg. Na het te hebben gedronken, vroeg hij me om een ​​test uit te voeren dat ik mijn lijdensweg met het Hiv-octrooi heb beĆ«indigd. Ik ben genezen en vrij van Arv Pills. Ik ben hem altijd dankbaar Drituaherbalcenter . Hier zijn contactnummer +234 8149277967 ... Hij verzekert mij dat hij de volgende ziekte kan genezen .. Haar, kanker, herpesvirus, ziekte van Lyme, epilepsie, blaaskanker, colorectale kanker, borstkanker, nierkanker, leukemie, longkanker, non-hodgkin lymfoom, huid Kanker, Lupus, Baarmoederkanker, Prostaatkanker, fibromyalgie, ALS, Hepatitis, Copd, ziekte van Parkinson. Genetische ziekte, Fibrodysplasia-ziekte, Fibrodysplasia Ossificans Progressiva, Fluoroquinolone-toxiciteitssyndroom, Lever / Nier Inflammatoire, onvruchtbaarheid, darmziekte, ziekte van Huntington, Diabetes, Fibroid...

    BeantwoordenVerwijderen