woensdag 18 december 2013

Kerstvakantie

De afgelopen weken allemaal klusjes afgemaakt. Nu is alles klaar en heb ik'vakantie'
Een klein beetje dan. In huis gaat gewoon alles door maar ik heb geen opdrachten meer. Ik kan weer lekker aan het quilten. Morgen nog een beetje drukke dag. 's Morgens helpen op de Botterhof, een verzorgingshuis in Wierden. 's Middags muziek oefenen met de kinderen van de Kluinveenschool voor het Kerstfeest van 's avonds. 's Middags gezellig kletsen en quilten met een aantal dames in Wierden, 's avonds kerstfeest op school. Vrijdag morgen weer quilten bij de Schelfhorstbee in Almelo. Ik wil nu verder met mijn 
'I love sewing' quilt. Nog maar 3 blokken en de rand dan is de top af. Dat moet toch lukken in de kerstvakantie.


Vorige week een sjaal voor mijn zus gemaakt. De foto hierboven is van Mirjam voor haar heb ik vanmiddag deze sjaal gemaakt. De stoffen zijn te koop bij Samitex Stoffen in Wierden. In Wierden en omstreken loopt bijna iedereen met zo'n sjaal. Ze zijn te koop voor +/- € 100,00 maar bij Samitex kun je de stof en de franjes of bolletjes kopen.


Vorige week woensdag avond op de bee in Wierden had iemand het patroontje van deze kerstboom. De volgende dag stofjes opgezocht en gemaakt. Ik heb er inmiddels al meer gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Wat staat ze trots op de foto. Ziet er mooi uit, ze boft maar met zo'n moeder die dat even maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi sjaal en andere werkjes
    Fijne Kerstdagen, en veel quilt plezier.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen