zaterdag 27 augustus 2011

Nu nog vakantie

Het is al bijna september en wij hebben nog vakantie. Wij zijn in juni al weg geweest dus dat doen we nu niet. Alleen dagjes uit. Albert is met Ruben naar een wedstrijd van PSV geweest. Met mirjam is Albert naar de theater voorstelling geweest in Hardenberg van 35 jaar Sesamstraat.




Job is met z'n vader naar het spoorwegmuseum geweest in Utrecht.




Afgelopen maandag zijn we met z'n allen naar het Dolfinarium in Harderwijk geweest. we hadden geluk want achteraf was maandag ook de enige mooie dag deze week.


de kinderen mochten de roggen en haaien aaien




Naast al die dagjes uit hebben we ook nog gewoon gequilt. Ik ben verder gegaan met mijn quiltje wat ik zelf getekend heb. De ster is nu af, alleen de blokjes en de hoeken nog. Vanmorgen alvast een stukje op de foto gezet.



Volgende week ga ik tot donderdag in 's Gravenpolder logeren. Bijna alles staat al klaar in de gang. Mijn naaimachine's moeten mee, maar ook m'n naaidoos, elastiek voor de rokjes, knopen, ritsen, hopelijk ben ik niks vergeten. Ik ga natuurlijk niet alleen maar achter de naaimachine zitten dus ik heb ook nog wat kaarten geprikt zodat ik daar kaarten kan borduren, er gaat nog een breiwerkje mee. We komen de dagen wel door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten