woensdag 16 maart 2011



Gister middag naar Ity de quiltwinkel in Delden geweest. Mirjam is mee geweest. Eerst hebben we een paar leuke stofjes gekocht voor een tas voor mijn oma. Zij hoopt 28 maart a.s. 88 jaar te worden. We hebben ook nog een pakketje stofjes gekocht om een tas voor Leidy te maken. Leidy wordt zondag a.s. 80 jaar. Nu moet ik de tassen nog maken. Ik heb vandaag eerst andere leuke dingen gedaan die ook moesten gebeuren.


Andere oma(zo noemen de kinderen mijn oma)geeft op haar verjaardag de achterkleinkinderen een 'snoepzakje' mee naar huis. Nu heeft oma het afgelopen jaar 3 achterkleinkinderen erbij gekregen die hebben nog niks aan een snoepzakje. Ik heb voor gesteld een slabbetje te maken en daar de namen op te borduren en dan evt. te geven met een potje fruit. Ze vond het wel een leuk idee. Vandaag heb ik 3 slabbetjes gemaakt en geborduurd. Ik mag niet pochen maar ik vind ze wel heel leuk geworden. Als de moeders het nou ook leuk vinden zijn we helemaal tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten