maandag 14 maart 2011

Druk weekend

Opa Jan en Oma Riet kwamen zaterdag de hele dag oppassen. Wij hadden een begravenis in Eindhoven, dan ben je niet met een uurtje weer terug. De kinderen vinden het wel leuk als opa en oma een hele dag komen. Opa Jan kan niet stil zitten. Toen wij 's avonds thuis kwamen was het vogelhuisje gemaakt, de nestkastjes geschilderd door Job samen met opa en Mirjam had opa geholpen met de tuin omspitten. Mirjam had een paar kleine narsisjes geplukt en in een vaasje op tafel gezet. Mirjam had oma ook nog laten zien dat ze kon skeleren.

Vorige week zat ik op de blog van birdblocks te kijken en daar zag ik iets heel bekends. Jaren geleden heb ik een pakketje besteld bij Birdblocks. Wiebertjes maken met kartonnetjes. Dit was ook al gedaan. Als wij lange stukken moesten rijden in de auto nam ik trouw mijn doosje met wiebertjes mee en zo was mijn top al klaar. Ik moest het alleen nog doorpitten. Gisteren de top te voorschijn gehaald en een groot gedeelte van de dag heb ik zitten pitten. Misschien dat ik met de groene puntjes nog iets ga doen maar dat moet ik nog zien.

Jullie hadden nog een foto van mij te goed van het leuke tasje wat ik gemaakt heb. Op de handwerkbeurs heb ik een stofpakketje gekocht en daar mocht ik een patroontje bij uitzoeken. Dit is het resultaat. Het patroon heb ik gekocht bij het laurierboompje http://www.laurier.nl/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten