dinsdag 20 maart 2012

leuk cadeautje

Vrijdag op de beurs een paar leuke dingen gekocht. Waaronder een styropoor bal die ik moest bekleden met stof. Gisteren mee begonnen. Het pakketje wat ik had gekocht was met babystofjes. Ik heb 'm gemaakt om het uit te proberen. Ik heb er verder nog geen bestemming voor.


Vandaag heb ik een verjaardag. Leidy wordt 81 jaar. Ik wist niet wat ik haar moest geven. De afgelopen jaren heb ik al een tas gemaakt en een mooi kussen. Ze vind dat heel leuk en gebruikt het ook allemaal. Vrijdag op de beurs wist ik het. ik ging ook zo'n bal voor haar maken. Eerst natuurlijk uitproberen het resultaat zie je boven. Nu nog op zoek naar styropoor ballen. In het tuincentrum waar ik ze wel gezien heb waren ze nu natuurlijk niet. Uiteindelijk heb ik ze gevonden. Stofjes op gezocht. Een lintje erbij gekocht en aan het werk. Vanmorgen op tijd eruit want het was nog niet helemaal klaar en de lijm tussen de ring en de onderste laag moet natuurlijk wel op drogen voor ik de cadeautjes erin doe en het inpak. Het is allemaal gelukt. Nu nog even inpakken maar daar heb ik mee gewacht want met inpakfolie kan ik geen mooie foto maken.

2 opmerkingen:

  1. Wat een enig idee. Ik heb dat nooit eerder gezien. Het lijkt me niet eens zo eenvoudig om de stof er strak om heen te krijgen. Hoe was de reactie van Leidy?

    BeantwoordenVerwijderen