donderdag 3 maart 2011


Vandaag weer het een en ander afgemaakt. Ik heb geen hobbykamer. Ik doe daarom alles gewoon aan de eetkamer tafel. Vandaag wilde ik verder met mijn broek maar daarvoor moet er 2 machines op tafel en ik wilde tussen de middag warm eten. Het leek mij dan ook een goed idee om vanmorgen lekker te gaan pitten en dan na het eten de machines op tafel, zo gezegd zo gedaan. Toen de kinderen tussen de middag thuis kwamen zag Job mij zitten in de rookstoel in de erker, met mijn quilt op schoot. De quilt is bedoeld voor Job z'n bed en hij wil 'm zo graag op z'n bed. Hij vroeg of ik de rest van de dag er mee verder ging zodat de quilt van avond klaar is en op zijn bed kan. Dit was ik alleen niet van plan, als ik het wel van plan was zou het mij niet lukken de quilt klaar te krijgen. In tussen was de postbode langs geweest om het quiltnieuws te brengen.
Vanavond na het eten de kaart even af gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten