donderdag 10 maart 2011

Van alles en nog wat

De kinderen hebben vandaag en morgen  vrij van school. Studiedagen. Ondanks hun vrije dag waren ze vanmorgen geoon om 7.00u wakker. Het enige voordeel is dat je nu alles op je gemak kunt doen. Ik was om 9.00u al bij de groentenboer ik wilde tussen de middag bieten eten. Als je dan verse bieten haalt moet je wel vroeg zijn want die moeten wel een poosje op staan. Om 10.00u had Mirjam een afspraak bij de kapper. Wij waren op tijd, er was alleen iets om gegooid in de planning waardoor wij pas 20 min later aan de beurt waren. Ach, we hadden toch de hele dag de tijd. Vanmiddag was ik heel wat van plan. Het toilettasje afmaken maar dat wilde niet zoals ik dat wilde. Toen we om 15.45u richting de sporthal gingen om te korfballen had ik net het tasje af. Ik ben alleen vergeten een foto te maken die houd je nog te goed.

Nadat we terug waren uit de sporthal heb ik inmiddels de schade ingehaald. Gisteren had ik het logo van korfbalvereniging Blauw Zwart binnen gekregen om te borduren met de naaimachine. Gisteren al uitgeprobeerd op een handdoek en vanavond nog een T-shirt voor Mirjam en een polo voor een teamgenoot van de korfbal. Ik dacht nog even snel wat op de blog plaatsen voordat ik gezellig met de jongens ga voetbal kijken, omdat ze morgen vrij hebben mogen ze de wedstrijd van PSV helemaal afkijken.

De handdoek en kaart heb ik vanmiddag al weer weg gegeven. Diane had voor de laatste keer bij ons geholpen met trainen. Als dank kreeg zij de handdoek en een kaart met alle namen erop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten