vrijdag 11 november 2011

Sinds de laatste blog is er weer van alles gebeurd. Oma Riet is een paar dagen wezen logeren. We zijn samen naar de regiodag van het quiltersgilde geweest. Eigenlijk wilden we nog meer doen samen, maar woensdag hadden we een begrafenis. Oma heeft op gepast. Vrijdag zijn we nog even samen naar Harry stoffen geweest. 's Middags hebben we met Job een nieuwe bril uit gezocht. Een zwarte met op de zijkant een witte streep. Hij wilde ook nog het logo van Heracles erop maar dat was niet mogelijk.

Zaterdag hadden we een concert in Wierden. 's Middags tijdens de repetitie bleek dat het heel koud was in de kerk. Sommigen zaten met de jas aan te repeteren. Het concert 's avonds was wel mooi. Morgen nog een keer repeteren en dan volgende week het concours in Enschede.

Zondag een dag lekker niks doen. We hebben 's middags met de kinderen naar de wedstrijd PSV- Heracles geluisterd op de radio. Ondertussen ben ik verder gegaan met mijn Tiffany quilt. Ik ben begonnen met een cursus Tiffany bij Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal. De cursus wordt gegeven door Lies Bos.


Vanavond was de laatste les. Nu moet ik de Tiffany alleen afmaken. De bakstenen moeten er nog om heen en dan natuurlijk het quilten nog.


Volgende week is Corina jarig en daar gaan we zondag heen. We kopen nooit cadeautjes voor elkaar maar ik vind het wel leuk om af en toe iets leuks te maken om mee te nemen. Ik had van de week de Hobby Handig gekocht en daar stond een hart in dat op een hele simpele manier, maar wel mooi, versierd was. Vanmorgen een hart gekocht en aan het prutsen gegaan. Hier het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten