maandag 1 oktober 2012

Poncho

2 Weken geleden had mijn zus een foto op facebook geplaatst van haar dochter in een mooie poncho. Mirjam zag de poncho en wilde er ook zo een. Het patroon hadden we zo gevonden. 
Op de site van Drops garnstudio.
Nu nog op zoek naar garen. Samen zijn we op een ochtend naar Ity in Delden geweest. Deze keer hebben we er geen quilt stofjes gekocht maar haak garen.


Mirjam heeft de kleurtjes zelf uit gezocht. We hebben ook nog garen mee genomen om een muts te breien en een heel leuk patronen blad waar de muts in staat die ik ga breien.

2 opmerkingen:

  1. leuke poncho maar ook eeen schattige kleindochter!! De poncho is een beetje jeugdsentiment voor mij, mijn oma haakte er 'vroeger' een voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze kijkt super gelukkig en volgens mij houdt ze van roze

    BeantwoordenVerwijderen