maandag 1 oktober 2012

Blok van de week

Ik was vanmiddag aan het lezen op verschillende blogs die ik volg. Op de blog van Dekenstikster zag ik een stukje staan over een blok van de week "Grandmother's Choice". Ik, nieuwsgierig, ben gelijk gaan kijken op de site, Het is wel iets heel leuks. Iedere zaterdag wordt er op de site een blokje geplaatst. 
Kijk voor de site in de rechter kolom. 
Afgelopen zaterdag is het 5e blokje op de site gezet. Als je nu start loop je nog niet zo veel blokjes achter.

4 opmerkingen:

  1. leuk he, ook ik heb zitten kijken en bedacht dat als ik volgende weej°k begin , ik het nog wel kan inhalen....wie weet, toch weer bijna gezwicht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij ziet er leuk uit,maar nee, ik begin er niet aan, ik heb er nog een paar liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een leuk idee zo die blokken.
    Heel veel plezier met het maken van de blokken en uit zoeken van de stofjes.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerst even over Mirjam: wat heb je een enige poncho en tas voor haar gemaakt!
    En bedankt voor de tip. Ik ga zo maar eens even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen