vrijdag 1 april 2011

Productie deze week




Weer van alles gedaan. Maandag was oma jarig. De tas voor oma is klaar. Terwijl ik aan het naaien was wilde Job mij helpen met de tas, maar dat leek mij niks. Hij was zeer boos. De volgende ochtend zaten wij aan tafel. Hij keek naar mijn quilt tas en vroeg:"Als je daar op wil moet je dan groot zijn of mag dat ook als je klein bent?" Ik heb hem beloofd dat ik het hem zal leren als hij dat wil. Vandaag zijn we samen naar Ity in Delden geweest en hebben er stofjes in lente kleuren gekocht. Ik ben ze alleen vergeten op de foto te zetten. Dat komt nog wel. Job wil er een placemat van maken.






Vanmiddag hadden we geen tijd meer om er aan te beginnen. Ik moest nog een shirt voor opa Jan borduren en die moest voor morgen af. Ik wilde ook nog een t-shirt voor mij zelf borduren met het logo van de korfbal. Job is lekker gaan skeeleren.





Mirjam had woensdag feest op school. Haar juffrouw's vierden hun verjaardag. Samen met Mirjam heb ik 3 doosjes gemaakt het voorbeeld staat in een oude Hobbyjournaal. Er kunnen 4 waxinelichtjes in het doosje. Het doosje is versierd met geponsde bloemen en takjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten