dinsdag 5 juni 2012

Avondvierdaagse


Vandaag de eerste avond van de avondvierdaagse. De hele dag was het een beetje bewolkt en fris. Vanavond toch maar even de 3/4 broek uit gedaan en de lange broek aan gedaan. Dit had ik beter niet kunnen doen. het was gewoon warm onder het lopen. In Wierden kun je alleen maar 5 km lopen. Maar het is altijd heel gezellig en goed vezorgd. Onderweg staan overal kinderen langs de kant met een bak of een zak snoepjes om uit te delen. We krijgen aan het begin van de route een fles water van Albert Heijn en iets verder op staat de wandel vereniging met snoepjes. Nog iets verder staan bakker Vos en Kamphuis krentenbolletjes uit te delen.


Wij begonnen met z'n vieren maar halverwege is Job met z'n vriend Aron gaan lopen. Morgen loopt Job met Aron en Ruben met Jenny. Ik heb een korfbal toernooi.

3 opmerkingen:

  1. Gezellig die avondvierdaagse!! is voor ons alweer even geleden maar ik bewaar er goede herinneringen aan, succes!!
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je gisteren te hebben ontmoet in Almelo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik nu je berichtje lees weet ik ook echt wie er bij de foto hoort.

    BeantwoordenVerwijderen