dinsdag 24 januari 2012

even tussendoor

Een tijdje niks vermeld op de blog maar wel druk geweest met van alles en nog wat. Vorige week naar een cursus geweest bij Ity. Ik ben begonnen aan een mooie quilttas, waar alle benodigdheden in kunnen. Foto's volgen.

Zondag heb ik lekker zitten borduren en blijkbaar werkt dat aanstekelijk want Job en Mirjam hebben ook weer een aantal steekjes geborduurd.


Ik loop al een tijdje met iets in de gedachte maar wist niet of ik het zou doen of niet. Vorige week heb ik het er met iemand over gehad en die vond het een leuk idee en zo ben ik toch begonnen. De moeder van Mirjam haar vriendin is ziek. Begin januari is ze geopereerd en nu is ze aan het herstellen. Nu gaan we met de kinderen die bij Mirjam in de klas zitten een droom/troost deken maken voor de moeder.  Ik heb een midden blok gemaakt, het is na gemaakt van een quilt van de site Bijbelquilts.

Geloof - Hoop - Liefde
Vanmiddag ga ik naar school om met de kinderen stofjes uit te zoeken en blokken maken voor de rest van de deken. De blok van Mirjam hebben Mirjam en ik al uit gezocht en gemaakt als voorbeeld.


Vanmorgen was ik op de markt om effen katoen te halen waar ik de quilt mee kan afwerken. Deze werd mij gesponserd voor het goede doel.

Bedankt Samitex stoffen in Wierden.

1 opmerking:

  1. Ik vind het een prachtig idee Jannie. Het zal de moeder heel erg raken en goeddoen. Ook om al die kinderen er bij te betrekken. Echt geweldig hoor.
    Mirjam, ik vind je blok prachtig hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen