vrijdag 16 september 2011

Het quiltje is af

Het quiltje is af. Afgelopen weekend had ik alle lapjes aan elkaar, maar dan nog quilten. De ster paste precies in mijn quiltring. Ik had er geen idee van hoe ik het zou quilten. Eerst in de ring gedaan en op de bank mee in mijn handen gaan zitten. Job zat naast mij. Ik zei: zal ik het zo doen, en ik tekende met mijn handen op de stof. Job zei nee, zo, en hij tekende deze vorm op de stof.


Ik heb het met mijn potlood op de stof gemaakt en gequilt. De blokjes heb ik maar een klein beetje gequilt en de witte hoeken heb ik met de machine gedaan. Ik wist niet hoe ik het verder moest quilten daarom heb ik eerst de bies eraan gezet en de rijgdraden er uit gehaald. Ik vond het eigenlijk wel goed zo en heb er verder niks meer aan gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten