vrijdag 10 januari 2014

Verjaardag


Even een foto uit de oude doos. Ik denk dat ik hier ong. 2 jaar ben. Vandaag hebben we een feestje, want ik ben jarig. Ik heb eindelijk de stof gekregen, nu kan ik ook gaan beginnen met het borduren van mijn randjes. 


Een paar cadeautjes die ik heb gekregen.
In dec had ik de bookazine van de libelle gekocht. Dit was het het boek de kerstquilt alleen dan in tijdschrift vorm. Voor in stonden 2 andere boeken van de zelfde schrijfster. Die heb ik gelijk maar gevraagd voor mijn verjaardag.

Zoals je ziet ben ik ook al begonnen met het borduren van de randjes. De stof is wel heel fijn geweven. Hier heb zelfs ik een loeplamp bij nodig.

4 opmerkingen:

  1. Jannie van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Mooie cadeautjes, heb net het boek de quilt club uit.
    Veel plezier gelezen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag een beetje laat
    de boeken van haar zijn erg mooi.
    fijne dag groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Jannie, nog van harte gefeliciteerd! Wat een enige foto. Leuk is dat hè, die oude foto's. Die moeten af en toe even uit de doos, wat jij. Veel succes met de randjes.

    BeantwoordenVerwijderen