donderdag 16 mei 2013

ATT Alkmaar

Op 1 maart lag de nieuwe quiltnieuws op de mat. Met natuurlijk weer allerlei moois om te lezen. Er werd ook al weer gepraat over de quilttentoonstelling van 2013 in Alkmaar. 
Je kon nog nieuwe quilts aanmelden.
Ieder jaar denk ik weer dat doe ik niet, mijn quilts zijn niet mooi genoeg, niet netjes genoeg.
Afgelopen september ben ik met mijn moeder naar Deventer geweest. Dit was de 3e keer dat ik een tentoonstelling heb bezocht. Op de terug weg naar huis denk ik dan altijd, die van mij had daar ook wel tussen kunnen hangen waarom probeer ik het niet eens.

Welke quilt ga ik dan insturen? Ik ben eigenlijk van de traditionele quilts maar als ik dan wat instuur wil ik ook iets insturen wat echt van mij is niet van internet of een patroon wat iedereen heeft.

Vorig jaar heb ik een workshop gedaan bij Ity in Delden. Eerst allemaal stroken aan elkaar naaien die weer versnijden, een mooie compositie maken en alles weer aan elkaar naaien. Na een dag werken bij Ity ben ik bij thuis komst, na het eten, door gegaan en voor ik 's avonds in bed lag was de top klaar.

Streperig
Inmiddels is de quilt helemaal klaar. Van deze quilt heb ik foto's opgestuurd om in aanmerking te komen voor de ATT in Alkmaar. Deze week kwam een mail, waarin stond, dat mijn quilt was uitgekozen om op de tentoonstelling te hangen. 

Helemaal gelukkig.

Maandag ga ik eerst staan op de streekmarkt en dan ligt ook deze quilt op mijn kraam(niet om te verkopen) daarna ga ik de quilt klaar maken om te versturen voor de tentoonstelling. 




5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd . Ben van plan om naar Almaar te gaan dus gaan we daar zoeken waar hangt HIJ.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is heel leuk om je quilt daar te mogen hangen,mijn quilts worden iedere keer afgewezen

      Verwijderen
  2. Geweldig Jannie!! Goed dat je die foto's hebt ingestuurd. Hij is ook zó leuk. Ik ga hem dan zeker bewonderen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, ik heb ook een paar keer "gehangen"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd, hij is heel erg mooi, geen wonder dat hij op de grote tentoonstelling mag hangen!

    BeantwoordenVerwijderen