donderdag 13 oktober 2011

Niks op TV

Ik denk laat ik maar eens achter de computer gaan zitten. De TV is toch niks aan. Zojuist een DV opgezocht met oude beelden van BZN met Annie Schilder. Nu even computeren. Er stond nog een mail op met allemaal borduur patronen die ik moet bekijken en opslaan in de goede map.

Vandaag druk geweest met van alles en nog wat. Eerst boodschappen gedaan daarna naar de Botterhof om koffie te schenken bij de ouderen en ondertussen de dames helpen met hun breiwerkje. Het was vanmorgen druk, er kwamen veel ouderen koffie drinken en we waren maar met 3 vrijwilligers maar wel gezellig.

Om 12.00u snel de kinderen uit school halen, samen wat eten en dan weer naar school. De naaimachine op tafel en verder met het cadeau voor Erna.


Erna is een van de dames uit ons quiltgroepje. Morgen wordt ze 50 en we hebben samen wat lapjes verzameld en daar heb ik vanmiddag een tas van gemaakt. Morgen zal ik de foto op de blog zetten.

Vanavond eerst met Mirjam getraind bij de korfbal, daarna met Job en Mirjam koffie gedronken en toen Ruben terug kwam van de korfbal training met Ruben nog even 2 voor 12 gekeken. Nu is alles op bed.


Morgen is het eigenlijk groot feest Opa en Oma Hakvoort zijn 45 jaar getrouwd. We gaan het feestje pas vieren op 26 oktober nog even geduld. Het is nog een verrassing wat we dan gaan doen. In ieder geval een nieuwe foto maken en uit eten.


Deze foto is nu 5 jaar oud en niet meer compleet. Tijd voor een nieuwe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten