donderdag 15 september 2011

weekendje Eindhoven

Op 28 aug gingen we even een dagje op bezoek bij familie in Eindhoven. 's Morgens op tijd weg en om 11.00u zaten we aan de koffie. Het was lekker weer en de jongens waren buiten aan het voetballen. Zoals je op de foto kon zien liep het allemaal iets anders. We zaten inmiddels lekker aan een glaasje fris en in eens zien we onze auto een meter naar voren rijden. Wij naar buiten maar we waren al te laat. De bestuurder die achter op onze auto was geknald zette z'n auto in z'n achter uit en ging er vandoor. gelukkig was er aan de overkant iemand gestopt en had het nummer genoteerd.
De politie is gebeld en gekomen en vond onder onze auto het nummerbord van de wegrijder. De politie heeft nog even naar onze auto gekeken en we mochten er 's avonds wel mee naar huis. De volgende dag naar de verzekering en de garage want ik zou die dag naar Zeeland. Het mocht allemaal. Afgelopen maandag is de auto naar de garage gebracht en als het goed is krijgen we de auto vandaag weer helemaal
heel terug.

Afgelopen week ook al weer druk geweest met het trainen van de de teams van de Kluinveenschool voor het schoolkorfbal toernooi.
Zometeen ga ik naar de Botterhof vorige week ben ik daar voor de eerste keer geweest. Op donderdagochtend gaan de dames die op de Botterhof wonen handwerken. Ik ga daar bij helpen. Dit gaat allemaal niet meer zo makkelijk de meeste dames kunnen geen patroon meer breien. Recht breien kan nog net. Dit komt niet doordat ze oud zijn, mijn oma is 88 en breidt nog hele truien met kabels of welk patroon dan ook, maar deze dames zijn vergeetachtig, beginnen dement te worden. 
Vandaag ga ik alleen koffie schenken, want alle dames en heren gaan een tochtje maken met de huifkar. Op dit moment schijnt de zon buiten, beter kan niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten