donderdag 4 augustus 2011

lekker bezig geweest

Gisteren waren de kinderen en Albert zwemmen. Ik wilde eigenlijk buiten gaan zitten breien, maar het was een beetje raar weer, Dan maar binnen. De naaimachine en de borduurmachine op tafel, op het stukje wat nog over was de tafelstrijkplank en heerlijk aan het werk.
Ik heb vorige week weer heel veel borduurpatroontjes gekregen voor op de borduurmachine. Bijna alles bekeken en een paar hele leuke gevonden.



Een vrachtwagen voor het etiket achter op Job z'n quilt.



Een hele leuke naaimachine om op een siggy te naaien.

Dat heb ik gisteren dan ook gelijk gedaan. Verder ben ik nog verder gegaan met het kussen. Het is nog niet helemaal af. Ik ben het nog met de hand aan het doorpitten en daarna moet er nog een kussen van worden gemaakt.


Vanmiddag na het eten stap ik in de auto en rijd ik naar Houten. Ruben is al bij opa en oma. Morgen gaan we samen iets leuks doen en dan gaan we zaterdag samen naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten