donderdag 23 juni 2011

Heel veel gedaan

Terug van vakantie en 2 weken heel druk geweest. Morgen ga ik samen met Job naar Houten. Een weekendje logeren bij opa en oma. Zaterdag gaan we helpen bij de Brinkmarkt bij de herv Kerk in Schalkwijk. Ieder jaar de laatste zaterdag in juni vind deze markt plaats. Het is heel gezellig en heel druk.
De afgelopen week ben ik druk geweest met het borduren van handdoeken, slabbetjes en gastendoekjes  om de kraam te leggen.




Ik heb 2 leuke tassen gemaakt en een paar sjaals gebreid. Mijn moeder en oma hebben heel veel kaarten gemaakt en zo komt de kraam met allemaal zelf gemaakte producten wel vol. Zelf ga ik helpen bij de catering. Job zal opa wel gaan helpen op de rommelmarkt.
Vorige week vrijdag had ik weer bee in Almelo. Donderdavond ervoor was ik lapjes aan het knippen om mee te nemen. mirjam zat bij mij aan de tafel te knutselen. Ze was om een pot rondjes aan het tekenen op een vouwblaadje. Die ging ze uitknippen en ze had wol nodig. Ik vroeg wat ze ging doen. Nou ze ging pompoenen maken, dat had ze gezien op de wereld van K3. Ze kon mij precies uitleggen hoe alles moest. Het was inmiddels 19.30u en bedtijd voor Mirjam. Ik beloofde haar de volgende dag te helpen met pompoenen maken.
De volgende middag kwam Jasmijn spelen en zij wilde natuurlijk ook pompoenen maken. Ik had inmiddels kleurtjes wol opgezocht en karton om mallen te maken. Wij aan de slag.




Zoals je kunt zien op de foto is het aardig gelukt. Mirjam heeft er inmiddels 5 gemaakt.




Op de Bee in Almelo zouden we de little quilts of love aan Josien geven. Ik was heel vroeg in Almelo en heb samen met Joke en Joke alle quiltjes opgehangen. Het waren er 30. Josien kwam en was heel blij met het resultaat.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten